Listopad 2013

7.11 - 15.11. 2013

9. listopadu 2013 v 9:11
Celý tento týden jsem necvičila, prostě stagnace. Mrzí mě to jak jsem polevila ale mám už zase chuť něco dělat. takže od 8.11 hutá do toho.
Jinak jsem se vážila váha se mi pohnula spíše směrem nahoru a ne dolů. Děsí mě to, ale stále si opakuju že chci vypadat pěkně a ne aby vypadalo moje číslo na váze pěkně. Také mě kamarád, který se zajímá o cvičení, upozornil že na začátku každý trochu přibere, peorotože se probouzejí svaly atd..
Takže zůstávám pozitivně naladěna a za chvíli se ta váha pohne dolů!!!

7.11 Čtvrtek
Snídaně: jáhlová kaše (jáhlová kaše, voda, banán, meruňky, hrst domácího müsli)
Svačina: kelímek horké čokolády
Oběd: bulgur s ovocem a medem, slaninový rohlík
Svačina: plátek celozrného chleba s rybí pomazánkou, mandarinka
Večeře: rozmixovaný jablečný kompot, zakysaná smetana, hlávkový salát, cherry rajčata
Pití: čaj, voda s citronem 1 litr
Pohyb:nic

8.11 pátek
Snídaně: jáhlová kaše
Svačina: kelímek horké čokolády
Oběd: zvěřinový guláš, bylinkové knedlíčky
Svačina: bluma před cvičením, banán po něm
Večeře: plátek chleba s tvarohem, 1/4 okurky, plátek moravského uzeného
Pití: čaj, voda s citronem 2 litr
Pohyb: pole dance

9.11
Snídaně:
Svačina: ---
Oběd:
Svačina:
Večeře:
Pití:
Pohyb:

10.11
Snídaně:
Svačina: ---
Oběd:
Svačina:
Večeře:
Pití:
Pohyb:

11.11
Snídaně:
Svačina: ---
Oběd:
Svačina:
Večeře:
Pití:
Pohyb:

12.11
Snídaně:
Svačina: ---
Oběd:
Svačina:
Večeře:
Pití:
Pohyb:

13.11
Snídaně:
Svačina: ---
Oběd:
Svačina:
Večeře:
Pití:
Pohyb:

14.11
Snídaně:
Svačina: ---
Oběd:
Svačina:
Večeře:
Pití:
Pohyb:

15.11
Snídaně:
Svačina: ---
Oběd:
Svačina:
Večeře:
Pití:
Pohyb:

31.10 - 6.11.

3. listopadu 2013 v 11:30
Rozhodla jsem se začít přidávat jako první to, co v posledních dnech začalo hýbat mým životem. Jedna událost mě nakopla k tomu abych konečně jen planě nežvanila a tedy i něco dělala.
Rozhodla jsem se taky dát si pauzu od takového toho nočního života, večírků, alkoholu a podobně. Přestalo mě to lákat a nyní se plně soustředím na svůj cíl. Tedy minimálně celý listopad budu.

31.10
Snídaně: Rýžová kaše (rýžové instatní vločky, voda)
Svačina: ---
Oběd: Kuřecí závitek, bylinková rýže, dýňový kompot
Svačina: malá porce žemlovky
Večeře: plátek chleba s tvarohem, dva plátky šunky, 1/4 okurky
Pití: 2 litry vody s citrónem, 3 hrnky čaje
Pohyb: Fitbox (vedená hodina)

1.11
Snídaně: Kukuřičká kaše (kukuřičné instantní vločky, voda, datlový sirup)
Svačina: ---
Oběd: krůtí medailonky, pohanková rýže, baby karotka a hrášek
Svačina: dva plátky celozrného chleba, tvaroh, 2 plátky šunky, 1/4 okurky
Svačina po cvičení: 1 banán
Večeře: dva plátky celorzrného chleba s tvarohem, jeden se šunkou, jeden pokapaný datlovým sirupem
Pití: 2 litry vody s citronem, 3 hrnky čaje
Pohyb: Pole dance (vedená hodina)

2.11 - Sobota
Snídaně: kukuřiční kaše (kukuřičné instatntní vločky, voda, lžíce granka, 1 banán)
Svačina: ---
Oběd: hrachová polévka, smažené brambory a pečené kuře, švestkový kompot (domácí oběd...)
Svačina: přesnídávka hamé
Večeře: 2 plátky celozrného chleba, jeden s tvarohem a šunkou, druhý potřený tenoulinkou vrstvou veganského másla a rajče
Pití: 1 litr vody s citronem, 6 hrnků čaje
Pohyb: 4 kilometry procházka rychlou chůzí do kopce

3.11 - Neděle
Snídaně: kukuřičná kaše (kukuřičné instatní vločky, voda, 1 banán, 1/4 malého meruňkového kompotu)
Svačina: ---
Oběd: rizoto (rýže, zelenina, zbytek kuřete z soboty), švestkový kompot
Svačina: přesnídávka Hamé
Večeře: puding 2x, rizoto,
Pití: 1 litr čaje, 1 litr vody
Pohyb: rychlá chůze 4 kilometry do kopce

4.11 . Pondělí
Snídaně: rýžová kaše (rýžové instantní vločky, voda, hrst domácího müsli, banán, zavařené meruňky (cca 5 půlek))
Svačina: ---
Oběd: bramborové knedlíky, zelí, maso
Svačina: puding, dva plátky celozrného chleba, jeden s tvarohem a šunkou druhý s veganským máslem a tvrdým sýrem, cherry rajčátka, bluma
Večeře: polenta, dva plátky tvrdého sýru, dva plátky šunky, cherry rajčátka, mandarinka
Pití: 1 litr vody, 1 litr čaje
Pohyb: žádný

5.11 - Úterý
Snídaně: jáhlová kaše (jáhlová kaše, voda, hrst domácího müsli, banán, hroznové víno)
Svačina: ---
Oběd: 2 plátky celozrného chleba s tvarohem, šunkou, cherry rajčata, mandarinka
Svačina: 2 plátky celozrného chleba s tvarohem, šunkou, cherry rajčátka, hroznové víno
Večeře: 2 pudinky (každý je mistička s několika druhy pudinku a asi pěti piškoty)
Pití: 1 litr vody s citronem
Pohyb: Žádný

6.11 - středa
Snídaně: jáhlová kaše (jáhlová kaše instantní, voda, kakao, banán, hrst somácího müsli)
Svačina: ---
Oběd: kachní směs v pánvi, staročeský knedlík
Svačina: plátek chleba s rybí pomazánkou, cherry rajčata, hroznové víno
Večeře: mása ovoce )mandarinka, hroznové víno, bluma)
Pití: čaj, voda s citronem 1 litr
Pohyb: nic

Again

3. listopadu 2013 v 9:47
Hi, again!
Rozhodla jsem se obnovit to, co leželo tak dlouho ladem. Smazala všechny články, protože už dávno nejsem ta, co tu psávala. Bylo to až nostalgické, když jsem se sem po tak dlouhé době přihlásila. Připomnělo mi to... staré já. Minulou mě.

Nevím, jestli mi to nevydrží jen tenhle článek, nevím, co sem všechno budu dávat, netuším nic. Jen se mi zachtělo... psát. Psát a vypsat se. Už jsem nic takového pěkně dlouho neudělala. Nepřišlo mi to jako dobrá možnost. Ale když nad tím tak zapřemýšlím, vše o čem jsem napsala, se mi už nedostalo do hlavy. Už jsem nad tím nemusela přemýšlet a dumat jak filosof proč a jak.
A tak proč to neobnovit.

Tentokrát bude vše čistě anonymní. Pokud se sem nerozhodnu postovat fotky toho co jím, ale nic jiného ze života neuvidíte. Jen si počtete. Nechci být jako osoba spojována s tímto blogem. Přináší to pocit uspokojení. Ta rouška tajemnosti.

*On-duty*