31.10 - 6.11.

3. listopadu 2013 v 11:30
Rozhodla jsem se začít přidávat jako první to, co v posledních dnech začalo hýbat mým životem. Jedna událost mě nakopla k tomu abych konečně jen planě nežvanila a tedy i něco dělala.
Rozhodla jsem se taky dát si pauzu od takového toho nočního života, večírků, alkoholu a podobně. Přestalo mě to lákat a nyní se plně soustředím na svůj cíl. Tedy minimálně celý listopad budu.

31.10
Snídaně: Rýžová kaše (rýžové instatní vločky, voda)
Svačina: ---
Oběd: Kuřecí závitek, bylinková rýže, dýňový kompot
Svačina: malá porce žemlovky
Večeře: plátek chleba s tvarohem, dva plátky šunky, 1/4 okurky
Pití: 2 litry vody s citrónem, 3 hrnky čaje
Pohyb: Fitbox (vedená hodina)

1.11
Snídaně: Kukuřičká kaše (kukuřičné instantní vločky, voda, datlový sirup)
Svačina: ---
Oběd: krůtí medailonky, pohanková rýže, baby karotka a hrášek
Svačina: dva plátky celozrného chleba, tvaroh, 2 plátky šunky, 1/4 okurky
Svačina po cvičení: 1 banán
Večeře: dva plátky celorzrného chleba s tvarohem, jeden se šunkou, jeden pokapaný datlovým sirupem
Pití: 2 litry vody s citronem, 3 hrnky čaje
Pohyb: Pole dance (vedená hodina)

2.11 - Sobota
Snídaně: kukuřiční kaše (kukuřičné instatntní vločky, voda, lžíce granka, 1 banán)
Svačina: ---
Oběd: hrachová polévka, smažené brambory a pečené kuře, švestkový kompot (domácí oběd...)
Svačina: přesnídávka hamé
Večeře: 2 plátky celozrného chleba, jeden s tvarohem a šunkou, druhý potřený tenoulinkou vrstvou veganského másla a rajče
Pití: 1 litr vody s citronem, 6 hrnků čaje
Pohyb: 4 kilometry procházka rychlou chůzí do kopce

3.11 - Neděle
Snídaně: kukuřičná kaše (kukuřičné instatní vločky, voda, 1 banán, 1/4 malého meruňkového kompotu)
Svačina: ---
Oběd: rizoto (rýže, zelenina, zbytek kuřete z soboty), švestkový kompot
Svačina: přesnídávka Hamé
Večeře: puding 2x, rizoto,
Pití: 1 litr čaje, 1 litr vody
Pohyb: rychlá chůze 4 kilometry do kopce

4.11 . Pondělí
Snídaně: rýžová kaše (rýžové instantní vločky, voda, hrst domácího müsli, banán, zavařené meruňky (cca 5 půlek))
Svačina: ---
Oběd: bramborové knedlíky, zelí, maso
Svačina: puding, dva plátky celozrného chleba, jeden s tvarohem a šunkou druhý s veganským máslem a tvrdým sýrem, cherry rajčátka, bluma
Večeře: polenta, dva plátky tvrdého sýru, dva plátky šunky, cherry rajčátka, mandarinka
Pití: 1 litr vody, 1 litr čaje
Pohyb: žádný

5.11 - Úterý
Snídaně: jáhlová kaše (jáhlová kaše, voda, hrst domácího müsli, banán, hroznové víno)
Svačina: ---
Oběd: 2 plátky celozrného chleba s tvarohem, šunkou, cherry rajčata, mandarinka
Svačina: 2 plátky celozrného chleba s tvarohem, šunkou, cherry rajčátka, hroznové víno
Večeře: 2 pudinky (každý je mistička s několika druhy pudinku a asi pěti piškoty)
Pití: 1 litr vody s citronem
Pohyb: Žádný

6.11 - středa
Snídaně: jáhlová kaše (jáhlová kaše instantní, voda, kakao, banán, hrst somácího müsli)
Svačina: ---
Oběd: kachní směs v pánvi, staročeský knedlík
Svačina: plátek chleba s rybí pomazánkou, cherry rajčata, hroznové víno
Večeře: mása ovoce )mandarinka, hroznové víno, bluma)
Pití: čaj, voda s citronem 1 litr
Pohyb: nic
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama